23:19 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رییس سازمان هواپیمایی کشوری

رییس سازمان هواپیمایی برکنار نشده است
پایگاه خبری راد: روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی خبر مربوط به برکناری رییس سازمان هواپیمایی کشوری را رد کرد.
خط و نشان وزارت راه برای پروازهای چارتری
پایگاه خبری راد: پس از حرف و حدیث های فراوان پیش آمده پیرامون ممنوعیت فروش بلیت پروازهای چارتری، وزیر راه و شهرسازی به صراحت اعلام کرد که اگر باوجود تذکر ارائه شده به برخی ایرلاین ها برای قطع فروش بلیت چارتری، این روند ادامه یابد، مجوز پرواز در آن مسیر برای ایرلاین مربوطه لغو خواهد شد.
چه سرنوشتی در انتظار پروازهای چارتری است؟
پایگاه خبری راد: درحالی که وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت فروش بلیت هواپیما به صورت چارتری خبر داده است، اما رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که نمی توان شبکه چارتری را به صورت کامل قطع کرد.
کیش و قشم از پروازهای چارتری جدا می‌شوند
پایگاه خبری راد: رییس سازمان هواپیمایی کشوری در مورد این‌که فروش بلیت پروازها به صورت چارتری تخلف است، تصریح کرد: نمی‌توانیم شبکه چارتری را به صورت کامل قطع کنیم، چراکه در حال حاضر ۲۰ درصد پروازها چارتری هستند اما مسیرهای کیش و قشم را از پروازهای چارتری جدا می‌کنیم.
همکاری دادستانی تهران با سازمان هواپیمایی کشور برای کاهش تاخیر پروازها
پایگاه خبری راد: نشست مشترک مدیران شرکت‌های هواپیمایی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری و دادستانی تهران و با حضور تعدادی از معاونان دادستان روز یکشنبه ششم آبان ماه به ریاست دکتر جعفری دولت‌آبادی برگزار شد.
مقصر احتمالی می‌تواند در جایگاه قاضی بنشیند؟
پایگاه خبری راد: چندماه پس از آغاز فرآیند بررسی علل سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و پس از آنکه کمیته بررسی این حادثه اعلام کرد که گزارش خود را نهایی کرده، حالا اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده است که تمام فرآیند بررسی کار را زیر سوال برده و سرنوشت تایید نهایی این گزارش را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.
اجازه توقف فعالیت صنعت هوانوردی را نمی‌دهیم
پایگاه خبری راد: رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به استفاده از توان داخلی برای تامین برخی از قطعات اولویت‌دار هواپیما گفت: اجازه نمی‌دهیم فعالیت صتعت هوانوردی متوقف شود.
فضای مجازی، فیلترینگ و پیام‌رسان‌های داخلی محور دو نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس
پایگاه خبری راد: طی هفته جاری دو نشست یکی نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و حقوقی در خصوص وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی و دیگری نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام رسان‌ها برگزار می‌شود.
بررسی کنترل افزایش قیمت بلیت هواپیما در پروازهای داخلی و چارتر
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی دلایل افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی و چارتر به ویژه در ایام پرتقاضا خبر داد و افزود: برای جلوگیری از گرانی بلیت هواپیما به ویژه در ایام پرتقاضا باید نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری تشدید شود.
هواپیما سیستم ELT داشت اما نمی‌دانیم چرا کار نکرد/ هواپیما ۶ سال زمین‌گیر بود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای تهران - یاسوج مجهز به سیستم ELT بوده اما علت عمل نکردن آن مشخص نیست.
احتمال افزایش پروازهای ایران و عراق
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این سازمان روز (شنبه) با عراق یک تفاهم‌نامه جدید حمل و نقل هوایی امضا کرده است که می‌تواند به افزایش تعداد این پروازهای برنامه‌ای دو کشور منجر شود.
برنامه ورود هواپیماها به ایران تغییر کرد؟
پایگاه خبری راد: رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که ایران تا پایان سال 1396، هشت فروند هواپیمای جدید تحویل خواهد گرفت. اطلاعاتی که با برآوردهای اولیه صورت گرفته تفاوت دارد.
فاینانس هواپیماهای خریداری شده ازسوی هواپیماسازها پیگیری می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همان طور که در قراردادهای ابتدایی با سه شرکت هواپیماساز بوئینگ، ایرباس و ATR قید شده، این شرکت‌ها فاینانس تعدادی از هواپیماها را اجرایی می‌کنند و ایران ایر نیز برای نهایی کردن فاینانس خود در بخش‌های دیگر اقدامات خود را ادامه خواهد داد.
صفحه قبل | صفحه بعد